RABBİM İSRÂİL’İ YENİLMİŞ EKİN YAPRAĞI GİBİ EYLESİN

 RABBİM İSRÂİL’İ EKİN YAPRAĞI GİBİ YENİK EYLESİN

Hamas israile saldırdı. Yani normal bir zaman da değiliz. Normal zamanda ki değerlendirmeleri şimdi yapmamızda normal değil.

Haritaya baktım. Filistin'in 1948 deki toprakları ve şimdi ki toprakları. elde avuçta toprak kalmamış. ve Allah'ın her günü de evleri, toprakları işgal ediliyor. Filistin diye bir yer kalmamış.

Filistin'liler o kadar dar bir yerde ve o kadar yoğun olarak yaşıyor ki dünyanın en kalabalık toprakları, yaşadıkları filistin.

Ve her gün üstten bakan ve her gün katliam yapan ve hak hukuk tanımayan bilakis çiğneyen bir ülke.

Orada yaşamak ve olayları değerlendirmek burada yaşayarak değerlendirme gibi değildir. Olması da mümkün değil.

'Yapmasaydı, bile bile Filistin'i mahvettirecek " diyenler Allah vermesin, sizin eviniz elinizden alınsa, çocuğunuz gözünüz önünde vurulsa, eşiniz yerlerde sürünse ve her gün bu düşmanınız gözünüz önünde olsa normal davranabilir misiniz ?
veya elinize fırsat geçse ölümüne hakkınızı savunmak için hücum etmez misiniz ?

Bu yapılanlar o şartların gereği değil midir ? O şartların doğurduğu bir hareket değil midir ?

Harici düşmanın tecavüzü zamanında kendini ölümü pahasına savunmak gerekmez mi ?

Bazı değerli muhteremlerin yazdıkları doğru. Ama yazdıkları zaman doğru değil.
İsrail hücum etmiyor ve haklarına saygı gösteriyor olsa tamam.

Savaş çıktığında Filistinli kardeşlerimizin durumunu en iyi gösteren haritayı önüme koydum.
Koydum ki tenkit yerin dua edeyim.

Önüme koydum ki İsraile karşı sevgim oluşmasın. Zalime meyletmiyeyim...

Maalesef bazı değerli arkadaşlarımız Filistin'in eski veya yeni defterlerini karıştırıyor. Ve yanlışlarını, hatalarını ortaya koyarak " bana ne, ne halleri varsa görsün " deniliyor.
Kardeş kavgası oldu diye, bu kardeşler bize yanlış yaptı diye bizimde onlara yanlış mı yapmamız gerekir ?
Bizim de onlara hainlik mi yapmamız gerekiyor ?
Bizim de onlara acımamamız mı gerekiyor ?

Müslümansak müslümanlığın gereğini yapalım.
...

Bırakın filistinli kardeşlerimi ben Ukraynalı insanlara üzülüyorum. Ukrayna'yı, bağımsız bir ülkeyi arka bahçesi olarak görüp, "başkalarına ilgi duyuyor diye, başkalarını seviyor diye, başkalarına ilgi gösteriyor diye " güvenlik bahanesi uydurup Ukrayna'ya giren, her tarafı yakıp yıkan, sivilleri katleden, ülkeyi yaşanmaz hale getiren Rusya'ya kızıyorum. Ukrayna'ya acıyorum.

Filistin kendi gibi mazlum olduğu halde İsrail'in yanında yer alan Zelensky'e rağmen...
.....
Müslüman ve insan olmamın gereğini yapıyorum.
Ve önüme koyduğum bu haritaya bakıp bakıp kardeşlerimin halini anlamaya çalışıyorum.
Bu haritaya bakıp bakıp kardeşlerime dua ediyorum.
...
Amarika'nin filleriyle (gemileriyle) getirdikleri her türlü silahlarını ve fillerini Rabbim Fil Suresinin hürmetine, ka'beyi yıkmaya gelen Ebreheyi, fil sahiplerini gagalarında ve ayaklarında getirdikleri kurşun gibi taşlarla helak ettiği gibi helak edecek sebepler göndersin Rabbim. Zalim israil'i yenilmiş ekin yaprağı eylesin Rabbim. Perişan eylesin Rabbim.

Zekeriyya KOCALAN


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR RESİM VE YORUMLAR

İMAM-HATİP LİSELERİ IŞİDÇİ Mİ YETİŞTİRİYOR

15 TEMMUZ GECESİNİN KAHRAMANLARI